martes, 16 de marzo de 2010

figurinistes

AL·LEGORIA: A la barca ens espera la vànitas, a tots per anar a remar com galeions. Oh, encara desfigurada vànitas!
AL·LITERACIÓ: Espera'm asseguda sota el teu vel d'atzabeja, zumzumeges baixet i no et sento, sé que hi ets però no t'esolto.
ANACOLUT: quan vindràs? Chuck Berry em faria anar a la gatzoneta?
ANADIPLOSI: dinant amb el sol als ulls, em trobo sovint. Dormint amb un ull obert, em noto sovint. Mirant els fotogrames urbans, m'observo sovint. HO FAIG.
ANÀFORA: I què si no em llevo cada matí. Què si el ritme atrapa els meus peus cansats en la vigília més inconscient. Què hi fa que tu no siguis amb mi. Què tens? Diga'm-ho de pressa que et canvio el món.
APÒCOPE: la foto del cole i tu dins del bus, marxes.
ASÍNDETON: mirar-te, tocar-te, sentir com t'allunyes, tot és u, mateixos extrems, es troben, dins meu.

No hay comentarios: