domingo, 5 de septiembre de 2010

Res a dir, de moment

Ja em començo a fer meva la ciutat. Vull dir, començo a connectar les plaçes i els carrers. Els parcs no tanquen a les nits, aquest és un bon punt. Els bars estan sempre en estat d'ebullició, alguns van al coffe a fer les postres. Jo passejo arreu. Només veient on va a parar tal o qual carrer.

Es poden fer fotos a cada cantonada, cada racó i bicicleta estan tintats d'una pelicul·la fotogènica a més no poder. Els racons decorats amb verd que s'enfila trencant el roig de la majoria de l'arquitectura. Sense entendre-hi un borrall puc dir que la trobo genial! Com diria l'hereu per i per a les persones...llàstima que aquest eslògan no sigui aplicable a Barna city. Els preus em fallen una mica. I el temps. I...no res, de moment res mes. La biblioteca és impressionant. Plena de sucursaletes.
Res a dir, de moment. Tinc moltes coses al cap, algunes noves que em fan perdre les que tenia...

No hay comentarios: